Tammelan Puistokatu 31:n varaustilanne on hyvä

Keväällä 2022 valmistuvan Asunto Oy Tampereen Tammelan Puistokatu 31:n 77 asunnosta on varattu kesäkuun loppuun mennessä noin 60 prosenttia. Omalle tontille rakennettava kohde on herättänyt Tampereen alueella paljon kiinnostusta.

 

Asunto Oy Tampereen Tammelan Puistokatu valmistuu Tampereen suosituimmalle asuinalueelle Tammelantorin kupeeseen. Kohteeseen valmistuu moderneja asuntoja aina tehokkaista yksiöistä tilavaan 159 neliön kattohuoneistoon saakka. Uusien asukkaiden käyttöön tulevat myös upea kattoterassi, tilava keittiöllinen oleskeluhuone saunoineen ja yhteiskäyttöön varattu täyssähköauto. Loistava sijainti, valoisat asunnot ja tehokas markkinointi ovat tuottaneet positiivista tulosta, mikä on heijastanut varausasteeseen.

”Tilanne on hyvä ja kiinnostus asuntoihin on ollut erinomaista. Olemme saaneet satoja yhteydenottoja ja luotan, että kohde myydään loppuun tulevien kuukausien aikana. Kiinnostusta lisäsi varmasti myös, kun purimme tontilla olleen vanhan kerrostalokohteen. Ennen purkutöiden käynnistymistä hyödynsimme kohteen seinäpinta-alaa, jossa pystyimme markkinoimaan uutta RS-kohdettamme näyttävästi”, kertoo Jatke Pirkanmaa Oy:n asuntomyyjä Johanna Kilpijoki.

Purkutyöt tehty

Kohteen purkutyöt valmistuivat kesäkuun lopulla, jonka jälkeen on päästy aloittamaan maanrakennustyöt.

”Työt ovat edenneet hyvässä rytmissä suunnitelman mukaisesti. Pääsemme aloittamaan paalutustyöt puolivälissä heinäkuuta ja kellaritilojen rakentaminen, missä sijaitsevat autotalli ja varastotilat, on tarkoitus aloittaa elokuun aikana. Näkyvänä yksittäisenä työvaiheena on torninosturin kasaus, joka tehdään noin kuukauden kuluttua”, taustoittaa Jatke Pirkanmaa Oy:n tuotantoinsinööri Jaakko Töyrylä.

Monikanavaista markkinointia

Kohteen markkinointia on tehty monikanavaisesti. Perinteinen lehtimainonta on kohdistettu Aamulehteen. Printtimainontaa on vahvistettu sähköisten kanavien avulla. Jatkeen www-sivuja on tuettu kohteen omalla ns. laskeutumissivulla (tutustu osoitteesta https://www.tammelanpuistokatu.fi/) ja lisäksi on tehty tehokasta facebook-kampanjointia sekä google-mainontaa. Kaupungin keskustassa sijaitsevassa kohteessa on hyödynnetty näkyvästi myös työmaanäkyvyyden mahdollisuuksia.

”Markkinoinnin tarkoituksena on toki ollut kiinnostuksen herättäminen, mutta keskeisin tavoite on ollut kerätä potentiaalisten ostajien yhteystietoja, jonka jälkeen olemme voineet aloittaa henkilökohtaisen myyntityön. Olemme hyödyntäneet työmaa-aidoissa myös QR-koodia, mikä vie älypuhelimen avulla kiinnostuneet asiakkaat vaivattomasti kohteen verkkosivuille”, toteaa Johanna Kilpijoki.